Shoots i.m.v. corona

Het is inderdaad heel vervelend, maar door corona kan ik minder shoots maken! Shoots kunnen gelukkig wel doorgaan nu! stuur mij gerust een mailtje en dan zal ik u z.s.m. terug berichten! xxx