Wie ben ik?
Heey heey! ik ben Naomi, ik ben intussen 16 jaar oud. Sinds een aantal jaar ben ik heel erg geinterreseerd in fotografie. Ik begon foto's te schieten met mijn telefoon tot 2 jaar terug. Nu maak ik foto's met mijn camera Nex-7. Later wil ik nog uitbreiden naar andere camera's en lenzen. Ik weet nog dat ik vroeger hetzelfde werk als mijn vader wilde doen, wegenwacht wilde ik worden! Nu ben ik helemaal van gedachten veranderd en wil ik zelf Neonatoloog worden in het ziekenhuis en als hobby, fotgraaf!!!
Anywaysss, ik kijk er erg naar uit om kennis te maken met verschillende mensen en jullie allemaal vast te mogen leggen op beeld